:: Sjaal met vlechten in de pofsteek ::

Ik hou heel veel van reliëfhaken. In een zeer oud haakboekje (1986) vond ik de beschrijving van de pofsteek in vlechten gehaakt. Ik ging meteen aan de slag!

20171028_085846.jpg

20171028_090539.jpg

Ik zette 24 + 2 lossen op en haakte verder volgens bovenstaand patroon. Ik haakte met Medium van Annell (haakdikte 2,2-3), maar ging eienwijs aan de slag met haaknaald 6 voor een fluffy effect. Ik verwerkte 3 bollen van 50g.

Een heerlijk tomeloos snel-klaar-haakprojectje waar ik heel veel plezier aan beleefde! Laat de wind maar waaien – de warmte zit tussen de gaatjes :)))

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “:: Sjaal met vlechten in de pofsteek ::

Geef een reactie

