:: Zalmkleurige handwarmers ::


Het heeft een beetje weg van de fabel van ‘De krekel en de mier’, maar ik deed het toch: handwarmers haken in het midden van de zomer!Β 

Aan de Haak

Ik haalde de mosterd bij het tijdschrift “Aan de Haak”, nummer 6. Daar ik smalle handen heb, haakte ik de waaiers op 42 vasten en niet op 49 vasten zoals aangegeven in het patroon.

Voor het tussendoor projectje gebruikte ik een restje wol waarvan het label al lang is zoekgeraakt en haaknaald 5.

Om van te snoepen, deze waaiertjes, niet?

Mijn handwarmers mogen nog even de kast in met een knipoog naar de herfst.

πŸ˜‰

2 gedachtes over “:: Zalmkleurige handwarmers ::

  1. Dit is heel normaal in mijn visie, omdat ik ooit in magazijnen met kleding heb gewerkt, daar zijn ze nu hartje zomer de winterkleding en ski pakken al aan het prijzen nu, hahaha en in de winter zaten we de zomerjurkjes etc. te prijzen, en hier net zo, in de winter ga je alvast lente en herfst en winter dingen haken, en in de zomer, herfst en winter… logisch toch?

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Waarom niet, als je zin hebt in winterse dingen haken, dan doe je dat πŸ™‚ Ik haak graag met vrolijke zomerse kleuren in dit seizoen, maar toch heb ik ook al een sjaal in gedachten voor de herfst.
    Ik vind je handwarmers goed gelukt, en het kleurtje verhoogt het warmtegevoel πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

