:: Groen Alles-is-haken-vest ::

Groen is het gras en groen is ook mijn nieuw vest! :)))

Ik haakte het naar een patroon van Saskia Laan.

Je vindt het in haar prachtige boek “Alles is haken”.

Ik ben met dit vest niet aan mijn proefstuk toe!

Eerder haakte ik reeds :: Roze bedjasje :: en :: Zwart Alles-is-haken-vest :: volgens Saskia’s patroon.

Ik haakte 4 bollen Apilou van Véritas weg en gebruikte naald 5 om een soepel effect te bekomen.

Toch ging ik ook dit keer net iets anders te werk en verving de minimoesjes door stokjes. De mouwen haakte ik spiraalsgewijs voor een mooie afwerking.

Op de foto komt mijn brace ook even gedag zeggen. Ik liep tijdens onze jaarlijkse skivakantie een breukje in mijn knie op en mag van de dokter 6 weken niet op mijn linkerbeen steunen. Ik denk dat ik dus maar weer snel mijn haakboeken in duik op zoek naar een nieuw tomeloos haakprojectje!

5 gedachtes over “:: Groen Alles-is-haken-vest ::

Geef een reactie

