:: Kleurrijke slofjes ::

Geef me een restje wol en ik tover iets leuks tevoorschijn!

Vorige week haakte ik in het lentezonnetje deze kleurrijke slofjes. Daar werd ik helemaal blij van!

Ik gebruikte anderhalve bol wol en haakte minimoesjes met pen 5. Het ging vooruit!

Het basispatroon plaatste ik reeds eerder op dit blog. Je vindt het in onderstaande link!

:: Rode slofjes ::

Toch ging ik weer een tikje anders te werk:

-Daar ik dit keer met dikkere wol haakte, hield ik op met meerderen tot 21 steken.

-Het randje rondom werkte ik af met 3 rijen vasten en daarbovenop 2 rijen halve vasten. De halve vasten haakte ik in de achterste lus van de vasten. Dat geeft een leuk effect, toch?

En de sokjes? Die zijn alweer de deur uit! Ik gaf ze cadeau aan mijn moeder 🙂

3 gedachtes over “:: Kleurrijke slofjes ::

Geef een reactie

